• Huvudsponsorer

Lördag Lör 2 Februari Feb
Tisdag Tis 12 Februari Feb
Torsdag Tor 14 Februari Feb
Lördag Lör 16 Februari Feb
Torsdag Tor 21 Februari Feb
Lördag Lör 23 Februari Feb
Tisdag Tis 26 Februari Feb
Fredag Fre 1 Mars Mar
Lördag Lör 2 Mars Mar
Tisdag Tis 5 Mars Mar
Torsdag Tor 7 Mars Mar
Lördag Lör 9 Mars Mar
Tisdag Tis 12 Mars Mar
Torsdag Tor 14 Mars Mar

Säsongskort - Frågor och Svar

Jag hade säsongskort 17/18, hur förlänger jag det? 

Du som hade säsongskort 17/18 har fått ett e-postmeddelande med inloggningsuppgifter och en länk till vår säsongskortssida där du loggar in för att förlänga ditt/dina säsongskort. Se punkten nedan om du inte fått dina uppgifter.

Observera att sista dagen för att förlänga säsongskortet är 31 maj 2018. Därefter släpps ej förlängda säsongskort upp till allmän försäljning.

Jag har inte fått mina inloggningsuppgifter, hur får jag tag på dem?

Har du inte mottagit dina inloggningsuppgifter kan du beställa nya på bokningssidan, skriv in din e-postadress i det anvisade fältet och klicka på ”glömt lösenord” så skickas de till din e-postadress. Får du inte dina inloggningsuppgifter eller har du bytt e-postadress? Kontakta oss på [email protected] så hjälper vi dig så snart vi kan.

Hur gör jag om jag vill byta plats?

Om du vill byta plats så köper du ditt säsongskort som om du vore en ny säsongare. Du går till vår vanliga säsongskortsida moraik.se/sasongskort-2018-2019 och väljer "Köp nytt säsongskort" Följ sedan stegen på köpsidan för att köpa ditt nya säsongskort. Skicka även ett mail till oss på [email protected] och meddela att du köpt ny plats så att vi får reda på att du inte vill ha din gamla.

Vad ingår i mitt säsongskort 18/19?

All information om vad som ingår i grundseriekortet och i Deluxekortet hittar du på vår vanliga säsongskortssida:  moraik.se/sasongskort-2018-2019

När och hur får jag mitt säsongskort?

- Du som köpt Grundseriekortet eller Deluxekortet
Kommer att få säsongskortet som ett plastkort hemskickat via post. Säsongskortet finns även digitalt via ditt konto på mik.ebiljett.nu .
Korten skickas ut i slutet av augusti / början på september.

- Du som köpt Ungdomskort
Har endast tillgång till säsongskortet digitalt via ditt konto på mik.ebiljett.nu . Logga in och ladda ner kortet till din mobil.

Hur köper jag och laddar ner Ungdomskortet?

1. Gå in på moraik.se/sasongskort-2018-2019 och klicka på "Köp nytt säsongskort".

2. Klicka på skolungdom under 19, registrera dig här.

3. Klicka på säsongskort ståplats barn/ungdom 2018/2019 (är du aktiv spelare och spelar i något lag fyller du i aktiv spelare)

4. Klicka på lägg till (vill man ha fler kort kan man även här lägga till fler men de kommer bli samma namn på alla biljetter, annars får man göra ett till login)

5. Gå vidare längst ned till höger

6. Välj betalsätt

7. Logga in (om ni var med förra året) eller välj ny användare

8. Betala

9. Nu skall det stå genomfört köp/reservation

Nu är det bara att ladda ned biljetten och ha den i telefonen alternativt att skriva ut den på papper och ta med den till matcherna.

Skulle det vara så att man lagt två eller fler i varukorgen men enbart har samma namn på biljetten har det ingen betydelse då det är åldern på barnet/ungdomen som går in på biljetten som styr om man har rätt till detta erbjudande.

Hur gör jag om jag inte kan gå på en match och vill ge bort en biljett till en vän?

Du kommer att få inloggningsuppgifter till ditt konto på mik.ebiljett.nu  Via ditt konto kan du skicka vidare biljetten till aktuell match via e-post till vännen som ska ha biljetten. Du kan även skriva ut biljetten om så önskas.

Jag har bytt adressuppgifter sedan förra säsongen. Hur uppdaterar jag mina uppgifter?

Ange dina nya uppgifter när du förnyar säsongskortet. Om du flyttar eller byter telefonnummer/e-postadress efter att du bokat säsongskortet skickar du ett mail till [email protected] så uppdaterar vi uppgifterna.

Jag har en fråga som inte står med här - hur kommer jag i kontakt med er?

Kontakta oss via [email protected] med din fråga. Observera att det kan ta lite tid för oss att svara på alla frågor.

Du kan även ringa oss på 0250 - 178 30.

Besök på kansliet kan göras helgfri måndag och onsdag mellan kl. 11 - 13.